UUS! Kuumaksu põhine disainiteenus
UUS! Kuumaksu põhine disainiteenus
UUS! Kuumaksu põhine disainiteenus
UUS! Kuumaksu põhine disainiteenus
UUS! Kuumaksu põhine disainiteenus
DisainUx

Disain kiiresti, kvaliteetselt ja soodsalt

Kvaliteetse disaini saavutamine võib tunduda võimatu missioonina, eriti kui aega on vähe või eelarve on piiratud. Reaalsuses on vähemalt üks kahest mainitud probleemist paljudes disainiprojektides. Ja täitsa arusaadavatel põhjustel. Selles artiklis uurime, kuidas saavutada kiirelt ja taskukohaselt kvaliteetseid digitaalseid disainilahendusi.

Kiiresti, kvaliteetselt ja odavalt

Mida veel võiks üks klient soovida? Kui kvaliteedi alla panna ka meeldiv ja proffessionaalne suhtlus digiagentuuriga siis vist palju rohkem ei oskagi oodata.

Siinkohal tekib aga valemisse üks error. Usain Bolt (see jooksja mitte mõni roheline elektritõukeratas) on kiire aga ta suudab sprintida vaid 200 meetrit. Mõni autosportlane võib olla väga kiire aga selle tulemusena lõpetada tihedalt raja kõrval. Kiired WRC rallisõitjad ei tule aga odavalt. Ehk üldiselt on väga raske leida lahendusi kus oleks kõik kolm osa täielikult olemas. Ja kuivõrd need saavadki olemas olla.

Tänasel päeval AI suudab teha küll imeilusaid visuaale aga produktsioonikõlbulikku UI/UX disaini või reklaam trükist mitte. Loetud sekundite või minuti jooksul loodud pildi kõrval on ka ühepäevase tähtajaga disainitöö aeglane kuigi selline reageerimisaeg kiirem kui enamikul agentuuridel.

Kuidas mõtestada lahti kvaliteet?

Kvaliteedil otseselt ei ole olemas mõõdikut kuidas seda hinnata. Näiteks köögimööbli detailide valmistajad katsetavad ukse sulgureid sadu tuhandeid kordi ja vaatavad millal detail puruneb. See on küll ülioluline mõõdik kvaliteedi tagamiseks aga kindlasti ei anna täit pilti. Usun, et lisaks kasutuskordade arvule on kasutaja jaoks tähtis ka see tunnetus ja kiirus millega ta saab oma köögisahtleid avada ning sulgeda. Kas protsessi käigus tekib müra või imbum sahtlisse õli. Kas süsteem vajab hooldust ja kõigepealt kui lihtne on seda paigaldada.

Paljudel on arvamus, et kui veebileht on internetis olemas, avaneb kiiresti siis ongi tegemist kvaliteetse digiteenusega. Nii see päris ei ole. CRO (Conversion Rate Optimization) suunaga spetsialistid tahaksid vaadata peale ainult andmetele ja öelda, et näete päringuid tuleb ja kõik on hästi. Kas kliendina on kasulik vastata 100-le päringule kus on ainult 3 potentsiaalset ostjat või 10 päringule kus saate teha 8 müüki?

Kui rääkida disaini kvaliteedist läheb olukord veelgi keerulisemaks. Hea ja kvaliteetse disaini mõõtmiseks puuduvad skaalad. Reklaamikampaania võib olla produtseeritud tipptasemel aga kui see ei kõneta sihtgruppi on kogu tootmisele kulutatud raha maha visatud. Kui panna välja suur punane kiri absurdselt ahvatleva pakkumisega teeb ettevõte kindlasti palju müüki aga hävitab enda brändi. Koledad või korrapäratud kujundused võivad küll edastada sõnumit aga ei jäta ettevõtte brändist üldisel head muljet ning ei soodusta pikaaegset kasvu.

Ma ise mõtestaks kvaliteetset disaini lahti kui segu heast sõnumist mis on esitletud funktsionaalselt ja visuaalselt esteetiliselt.

Kogemus = kiirus

Usain Bolt on kiire kuna ta on arvatavasti andekas. Aga lisaks andekusele on ta teinud meeletult trenni. Sarnase paralleeli saab tuua UI/UX või graafilise disaineri juurde. Mõni on kindlasti talendikas ja omab väga head silma, kätt ja maitset. Aga kas ta on võimeline jõudma kiiresti kvaliteetse tulemuseni - mitte alati.

Paljude disainerite probleem kipub olema ülemõtlemine ja aeglus. Kardetakse teha valesid otsuseid ja soovitakse oma töös jõuda perfektsionismini. Kas see on üldse võimalik on pigem filosoofiline küsimus. UI/UX ehk kasutajaliidese disaini võiks võtta kui tarbekunsti. Ehk disainitakse digitaalset teenust või toodet mis peab töötama tarbija heaks. Siinkohal pole alati vaja jalgratast uuesti leiutama hakata ja disainer saab otsuste langetamisel toetuda oma kogemusele. Ehk mida rohkem on disainer eri liiki projektidega tööd teinud ja mida laialdasem on tema kogemustepagas seda kiiremini võiks ta tööd teha.

Teine elementaarne võimalus kuidas saavutada kiiremaid tulemusi. Suurendada tööd tegevate inimeste arvu. Teatud juhtudel on see vajalik ja toob tõesti tulemused kätte kiiremini. Teinekord võib see aga muuta asjad segasemaks ning omavahelisele suhtlemisele ja kooskõlastamisele kulub oluliselt rohkem resurssi kui oleks mõistlik.

Odav hind disainile

Kui digiagentuur suudab teha oma tööd kiiresti ja kvaliteetselt siis on küsimus miks ta peaks tegema seda odavalt? Rääkides tunnihinnast on loogiline, et disainer kes on kogenud ja suudab oma tööd teha kiiremini saab küsida rohkem raha. Palju on räägitud ka väärtuspõhisest disaini hinnastamisest. Viimane oleks küll ideaalne ja usun, et enamik ettevõtjaid oleks nõus investeerima 10 000€ kodulehe disaini kui saaks garanteerida, et saavad otseselt tänu sellele 100 000€ tagasi. Forresteri uuring väidab, et üks kasutusmugavuse (UX) disaini investeeritud dollar toob keskmiselt tagasi sada dollarit. Üldiselt võib sellega nõus olla ja disain on oluline aga lõpuks ainult üks osa suurest valemist. Samas võib kindel olla, et kui disaini investeerimine jätta üldse ära või teha seda puudulikult ei tule enamikel juhtudel ka head tulemust.

Üks levinuimaid tõdesid kuidas saada disaini hinda odavaks on kaotada ära vahendajad. Kindlasti on olukordi kus vahendaja loob väärtust aga paljudes olukordades see nii ei ole. Üldiselt on nii väikses kui suures agentuuris teie projektiga tegelemiseks vaja täpselt sama arvu töötajaid. Ühel juhul võib olla motivatsioon kasutada võimalikult suurt meeskonda.

Teiseks saab disaini hinda alla läbi oskusliku töötamise. Kui vähendada digiagentuuri päevas tühje või tarbetuid tunde saab meeskond tegeleda rohkem reaalse töö tegemisele.

Toon hästi lihtsa näite. Kui disainer A peab igapäevaselt tegelema uute klientide leidmise, portfolio ning case studyde uuendamise, müügikõnede ja pakkumiste koostamisega siis kui palju jääb tal aega kujundustöö tegemiseks? Ehk parimal juhul 4-5 tundi. Versus disainer B kes ei kuluta aega müügitööle ja pakkumiste koostamisele ning hinna üle kauplemisele. Juba 6-7 tundi tööd tehes suudab disainer B nädalas luua ühe päeva võrra rohkem väärtust läbi oma oskuste.

Lahendus = Piiramatu disainipakett

Meil on lihtne, muretu ja kiire lahendus. Give piiramatu disainipakett kombineerib kõik kolm kliendile olulist väärtust üheks. Väga lihtsalt selgitades tähendab see seda, et ühe kuumaksu eest saate tellida piiramatult disainitöid. Töid teostatakse järjekorras mida saate ise alati kontrollida. Kui üks töö on kinnitatud alustab disainer järgmise projekti disainimisega. Enamlevinud projektide puhul esitleb disainer tööpäeviti 48 tunni jooksul teile disainikavandit. Keerulisemad projektid nagu SaaS töölauad, mobiiliäppid, mahukad kodulehe kujundused, või firmastiili projektid võtavad küll kauem aega aga need jägatakse mõistlikeks juppideks ja nii on teil alati ülevaade mis disainiprojektis toimub.

Hetkel on valikus 2 erinevat paketti. Pro ja Premium. Kui Pro pakett katab kõik disainivajadused (UI/UX disain, graafiline disain, presentatstioonide ja pitch deckide valmistamine, sotsiaalmeedia graafika kujundamine) siis Premium pakett pakub lisaks ka No-Code kodulehtede arendust, animeeritud HTML5 bännereid ja e-kirja põhjade HTML-imist. Vajadusel oleme avatud turundustarkvara nagu Hubspot või Klaviyo põhjade loomisele.

Nö kuumaksupõhised disainiteenused on maailmas viimase aasta jooksul väga kuum sõna. Üldjuhul on seal fookus selles kuidas disainerid saavad 5900$ eest müüa teenust korraga 15 kliendile ning ületada aastas maagiline 1 000 000 käibe piiri. Selline strateegia ei loo pikaaegseid kliendisuhteid ja meie eesmärk pole võtta võimalikult palju kliente. Digiagentuuri poolt vaadates on meie eesmärk kindlate klientide poolt tagatud stabiilne rahavoog.

Usume, et tänu pikaaegsele kogemusele disainida erinevaid digilahendusi ja trükiseid oleme jõudnud positsiooni kus 20% ajakuluga suudame pakkuda 80% kvaliteeti. Just see on hinna kvaliteedi suhtelt enamikele klientidele kõige mõistlikum lahendus. Kindlasti on keerulisemaid digitaalseid tooteid ja teenuseid mis vajavad UI/UX disainerilt rohkem pühendumist või ettevõtteid kellel tasub brändi ja graafilist disaini tellida butiikagentuuridest. Lisaks kuumaksupõhisele disainiteenuse paketil jätkame Gives ka projektipõhiste töödega. Ehk kui teie projekt vajab teistsugust ja põhjalikumat lähenemist keeruliste UI/UX probleemide lahendamiseks oleme valmis abistama. Või kui soovite reklaamikampaaniat mis oleks läbimõeldud ning spetsiaalselt selletarbeks loodud foto või graafiliste visuaalidega.

Disainipakett on vaid kiirematele

Disainipakett on mõistlik valik ettevõttele kellel on püsiv vajadus tellida erinevaid disainitöid ja soovib seda teha võimalikult kiiresti ning muretult.

Kui te ei ole veel veendunud, et kuumaksupõhine disainipakett on teile sobivaim lahendus siis hea meelega räägime antud teenuse plussidest ja miinustest lähemalt ning selgitame koos välja kas see võiks teie ettevõttele kasu tuua. Saate broneerida (tasuta) kõne kus saate anda ülevaate enda vajadustest ning saame koos mõelda kas disainipakett oleks teie ettevõttele kasulik valik. Vali aeg kõneks

Tutvu lähemalt Give piiramatu disainipakettiga ja kiirelt tegutsedes võid juba 48 tunni pärast saada esimese disainikavandi.